onsdag, mars 01, 2006

Det går fan inte för sig att onanera var helst man vill!

hihi- jag slögooglade på jobbet lite och hittade en bild på mig som jag inte sett förr. den är ifrån sweden rock 2001 och föreställer mig som pysslar om min dåvarande pojkvän eidem som ligger och kräks över kajkanten iförd min stickade tröja i storlek x-small. det var kul att se!


soundtrack:
La Cienega Just Smiled- Ryan Adams på repeat

onsdag. onsdag är underbart för det känns som att helgen snart ska infinna sig åter. jag vill ha helg och slippa vakna ensam. börjar dock vakna piggare och dessutom mer eller mindre i tid. det är skönt när det börjar ljusna och solen skiner. jag får så otroligt mycket mer energi då. är inte alls särskilt trött och utarbetad längre. om nu bara snön kunde försvinna någon gång. för övrigt är La Cienega en så sjukt bra låt så jag bara vill gråta. det gör jag inte. det räcker med att jag sitter i mitt bås och småskrattar hela dagarna, börjar jag lipa kommer de nog snart med tvångströjan. det kan bli för mycket av det goda ibland (gasturbinerna?). snart är det fikadags och jag har en smörgås från mor som väntar. ska bli så gott så. mor och jag hade en lång diskussion hela resan till finspång om könsroller, homosexuallitet och arbetsplatser. jag blev idiotförklarad i linghem då jag avslöjade att jag inte "tror" att killar kan bli kära (fast jag förstår ju rent logiskt att de kan det men har fortfarande så svårt att föreställa mig det. det kanske grundas i min misstro att någon skulle kunna bli kär i mig. jag är ju galen.)
gårdagen då? jag tog mig en sväng till HM då jag kom tillbaka till linköping, trots mitt köpförbud. hade dock en värdecheck så egentligen var det ju gratis. sedan var jag så sjukt hungrig att jag insåg att jag förmodligen inte skulle orka ta mig hem så det blev till att synda och kila in på McDonalds. inte särskilt tillfredsställande men jag kom i alla fall hem utan att rasa ihop längs vägen och bli liggandes som ett kolli i spasmer. väl hemma blev det en dusch och en kopp te. började känna lite föraningar till ännu en förkylning så jag skrotade tanken på att jobba/plugga och ägnade mig istället åt att läsa på flashback & kolla på seinfield. omkring 21.00 fick jag besök och sedan var hela min dag fulländad. det var underbart trevligt, kan jag leva på länge!
fick veta av Jasmina att Björn är på anställningsintervju i el stockholmo idag. hoppas att han får jobbet!!! i såfall ska jag skratta stockholmarna rätt i ansiktet och sedan njuta av att siemens blev en idiot fattigare. det kan ju nästan bli möjligt att genomlida arbetsdagarna om denna dröm förverkligas. har hört att stockholmare ska vara dumma så de kanske inte fattar vilken idiot han är. för övrigt känns det som att jag är på väg att få nackspärr igen. sist jag fick det varade det i nästan 2 månader. jag vägrar gå igenom det ännu en gång. jag borde fan skrotas direkt så mycket krämpor och skit som jag har. bara att bunta ihop och slå ihjäl direkt. nu är det fikarast, ska mumsa på mammas macka. jag kanske skriver något mer sedan. eller så skiter jag i det.

  • dagens sanning:

jag släpper alltid till för christian


dagens fundering:
.
vad kommer det att kosta mig att muta stockholmarna att avvisa björn från östergötland med omnejd för all framtid?
.
Det gör inget om jag dör för nu vet jag vad mina läppar är till för

Inga kommentarer: