torsdag, mars 30, 2006

Ohh pleeease let me go!!!

soundtrack:
uteblir pga. batteribrist i Ipod:en


vad kan man skriva idag då? inte mycket alls. jobbar på som vanligt. var förbi en frisör på lunchen som utlovade att hon, med hjälp av en superdunder hårfärg som de nästan aldrig törs använda, kan få mitt hår att bli samt förbli rött. det blir nog en färgning nästa månad, det är ju inte billigt direkt och ekonomin känns inte alls kry denna månad. känns lovande i alla fall.
om håret blir dassigt oreange igen efter en vecka som vanligt kräver jag pengarna tillbaka. hade fått ett mail på qx idag där någon skrev att jag är väldigt lik Chloë Sevigny (tjejen på bilden). det är tredje eller fjärde gången jag får höra det men jag ser då ingen likhet. märkligt. gör någon annan det? blev inte mycket fotboll alls för mig igår. jag somnade innan första halvlek var över omkring klockan 21.00 och vaknade inte förens christian väckte mig 00.30. inte så kul men jag var tydligen väldigt trött. nåväl, imorgon är jag ju ledig så man kanske kan vara lite mer social ikväll. tänker sova tills 9 minst imorgon. skulle helst sova bort hela dagen men jag ska ju få ansiktsbehandling 11.00. dessutom är det dumt att sova allt för länge eftersom att jag helst bör gå och sova vid 21.00 imorgon så att jag är utvilad till högskoleprovet. ruskig ångest över att förlora en halv helg. lite gnälligt, visst, men med detta jobb är varje liten ledig stund nödvändig för ens överlevnad. nu måste jag jobba vidare känner jag. får ju ändå åka hem om ca 2 timmar. må väl!

dagens fundering:
42 är svaret; men vad är frågan?

Inga kommentarer: