måndag, mars 20, 2006

Måndagsmelankoli

soundtrack:
Wildflowers- Tom Petty
My Doorbell- White Stripes
Caravan- Van Morrison
Heart of Gold- Neil Young
.
vilket äckligt dåligt humör jag är på. vet inte vad det är med mig alls längre, känner mig bara så nedstämd till och från. är väl den gamla vanliga osäkerheten som golvar mig då och då. jag tänker och analyserar alldeles för mycket, sånt är aldrig bra. jag letar tecken där det kanske inte finns några och driver mig själv vansinnig med alla tänkbara indicier som fömodligen bara är mina egna hjärnspöken. blir bra att börja plugga snart så jag får något annat än mitt liv att analysera. festen i lördags var trevlig, massor med folk. tyvärr har jag ju en förmåga att försöka få svar på mitt vardagsanalyserande så fort jag druckit lite vin, kunde man skippat. men men, antar att jag bara är sån. käkade söndagsmiddag hos mor igår och det är ju alltid trevligt. skönt att slippa fundera ut och laga mat själv ibland. inga planer för veckan, som vanligt. bara att försöka överleva en siemensvecka till, 3 månader kvar tills jag slutar- hur ska jag stå ut? men nu börjar det kännas som att det är vår på gång, äntligen! lite sol så blir säkert allt bättre. inget mer att skriva tror jag, men nu slipper jag kanske lottas gnäll på att jag inte uppdaterat :P kommer väl dyka upp lite festbilder snart, så fort jag orkat ladda upp dem. nu ska jag ringa dagens väckningssamtal till christian. adios!
.
dagens fundering:
.
allt för många att välja bland och alla är dystra så därför utgår den.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ta't lugnt - det är bara en vanlig måndag - Fadern