fredag, mars 03, 2006

I wish you would come pick me up



bilden är helt gjord i paint- makalöst och otroligt imponerande! jag vill också ha talang! glöm inte att förstora. (edit. stryk det där med talang, jag föredrar att få all den jävla lediga tiden grabben måste sitta på!)

soundtrack:
Maby be your baby tonight- Ryan Adams
Sylvia Plath- Ryan Adams
New York, New Your- Ryan Adams

igår var jag tråkig och sov hela kvällen, det var lite dumt. men å andra sidan är jag hur pigg som helst idag och på strålande humör. inte ens jobbigt att jobba, så jag kanske kan få ursäktas. fick mig ett så underbart uppvaknande - världens bästa morgon! (med undantaget att det blev stressigt eftersom att det var allt för lockande att stanna i sängen då klockan ringde) dessutom är det ju fredag och en härlig helg väntar! fick ett mail idag om att skorna skickats nu så de borde komma nästa vecka. trots att jag inte har råd egentligen är jag mycket nöjd. jag höll på att förlora alla tår igår då jag dumt nog var ute och vandrade i converseskorna. de skyddar ikke mot kylan! jag har jobbat mycket duktigt denna vecka, så jag känner mig riktigt nöjd. ännu mer nöjd blir jag då jag inser att om jag inte hade haft ryggrad att säga ifrån så hade jag varit tvungen att vara i norrköping 8.00 imorgon för en hel dags excelkurs. mycket klokt av mig att avstyra det. hur underbart är inte vädret förresten. solen strålar utanför mitt fönster och bländar mig hela tiden men det gör ingenting alls! blir lunch ute med mamma idag också, skönt att komma ifrån siemens ett tag. ja, det var väl det- sömn, sol, fredag och förälskelse i en perfekt kombination! vill kramas lite nu- antar att det får vänta, ingen av mina kollegor känns särskilt kramvänliga.
.

  • dagens skratt:

http://www.dancingbush.com/


dagens sanning:

  • "Byt namn till Irené så kan du förväxlas med en 63 årig dam på kommun." -citat christian.

( jag har införskaffat vuxenpoäng i form av en krukväxt till min arbetsplats.)

dagens fundering:
.
vad ska man hitta på för trevligt i helgen tro?

1 kommentar:

Anonym sa...

1. Man kan inte göra så där i paint, det går inte! Så det så (har försökt det blev inte alls likt)

2. Shit, blir lite sugen att blogga när man läser din och Lottas, men säg inget till Lotta då kommer hon skratta länge och väl säkerligen få ont i magen och sedan säga att "vad var det ja sa" och då kommer ja bli lite generad.

Hej hopp i alla fall!